Subject: FW: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus (küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 28 Jan 2025 11:42:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside küberturvalisuse seaduse ja teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 9, 2024 4:11 PM
To: Arenguseire Keskus <[email-masked]>; Audiitorkogu 
<[email-masked]>; Eesti Advokatuur <[email-masked]>; Eesti 
Apteekrite Liit <[email-masked]>; Eesti E-kaubanduse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Elektritööstuse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Gaasiliit <[email-masked]>; Eesti 
Infosüsteemide Audiitorite Ühing <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste 
Liit <[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kaitse- ja Kosmosetööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti Kultuurkapital 
<[email-masked]>; Eesti Kunstiakadeemia <[email-masked]>; Eesti Logistika ja 
Ekspedeerimise Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Muusika- ja 
Teatriakadeemia <[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; 
Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Proviisorapteekide 
Liit <[email-masked]>; Eesti Proviisorite Koda <[email-masked]>; Eesti 
Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked]>; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Taristuehituse Liit <[email-masked]>; Eesti 
Teaduste Akadeemia <[email-masked]>; Eesti Toiduainetööstuste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Transpordikütuste Ühing <[email-masked]>; 
Eesti Turvaettevõtete Liit <[email-masked]>; Finantsinspektsioon <[email-masked]>; 
Haiglate Liit <[email-masked]>; Harju Maakohus 
<[email-masked]>; Kaitseliit <[email-masked]>; Keemilise ja 
Bioloogilise Füüsika Instituut <[email-masked]>; Kohtutäiturite ja 
Pankrotihaldurite Koda <[email-masked]>; Logistika ja Sadamate Liit 
<[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; Patendivolinike 
Koda <[email-masked]>; Pärnu Maakohus <[email-masked]>; Rahvusooper 
Estonia <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit <[email-masked]>; Riigi 
Valimisteenistus <[email-masked]>; Riigikogu Kantselei 
<[email-masked]>; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; 
Tagatisfond <[email-masked]>; Tallinna Halduskohus <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu Halduskohus 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus <[email-masked]>; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus <[email-masked]>
Subject: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus 
(küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Küberturvalisuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus 
(küberturvalisuse 2. direktiivi ülevõtmine)

Registreerimise kuupäev: 09.12.2024

Registreerimise number: 2-2/3131-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee